• Free shipping in the Netherlands
  • Order before 23:59, next day delivery
  • SUMMER SALE UP TO -50% OFF

KLANTENSERVICE

CONTACT

Kom je er niet helemaal uit op Equalite.nl? Heb je vragen over producten, bestellingen, retouren of andere onderwerpen en kun je het antwoord niet onder 'veelgestelde vragen' vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. De klantenservice is het centrale punt voor vragen of klachten over geleverde bestellingen. 

Contact online klantenservice 
De klantenservice is dagelijks telefonisch en per e-mail bereikbaar. 

Telefoon: +31 85 301 39 71

Email: [email protected]

Adres: 3e Industriestraat 23D, 3133 EJ Vlaardingen 

De klantenservice behandelt uw vraag, opmerking of klacht over onze producten en/of onze dienstverlening. U ontvangt na het toesturen van uw vraag, opmerking of klacht een bevestiging, waarna wij dit in behandeling zullen nemen. Onze klantenservice streeft ernaar om u binnen 1 á 2 werkdagen te voorzien van een antwoord op uw vraag, opmerking of klacht.  

Kvk-nummer: 75026031

Btw-nummer: NL860113425B01

Contact form

* Verplichte velden

Information

Equalité

3e Industriestraat 23d
3133 EJ Vlaardingen
The Netherlands




Veelgestelde vragen

1.1 Ik heb een order geplaatst, hebben jullie deze ontvangen?

Als je bestelling goed bij ons is binnen gekomen, dan ontvang je twee bevestigingsmails. Een orderbevestiging en een bevestiging van betaling. LET OP: Het kan zijn dat de mails in je spam belanden. 

Als je deze mails niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat je order niet goed door ons is ontvangen. Om het zeker te weten kan je contact opnemen met onze klantenservice.

1.2 Ik heb geen track-and-trace gekregen, wat nu?

Voor de zendingen in Nederland kan je dit vinden op: https://parcel.trunkrs.nl/ Voer bij orderreferentie jouw ordernummer in, deze begint met EQORD. En bij Postcode, de postcode die je bij verzendadres hebt ingevoerd. 

Voor de zendingen buiten Nederland kan je contact opnemen met onze klantenservice. https://www.equalite.nl/service/contact

1.3 Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu?

Als je jouw pakket niet ontvangen hebt of als je nog vragen hebt over de zending, dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Trunkrs. Contactinformatie kan je vinden op: https://www.trunkrs.nl/contact-shipment

1.4 Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Wanneer je een bestelling plaatst is het niet meer mogelijk om deze bestelling te annuleren of te wijzigen.

1.5 Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

Ja, de retourkosten zijn altijd voor de klant mits er anders wordt afgesproken.

1.6 Wat is het retourtermijn?

Je hebt na ontvangst 14 dagen om je bestelling te retourneren. Let er wel op dat de items alleen teruggestuurd kunnen worden als ze niet gedragen zijn en met aangehecht kaartje. 

1.7 Waar kan ik mijn kortingscode inleveren?

Je kan je kortingscode in jouw winkelmandje inleveren. Let op dit is dus voordat je naar het betaalscherm gaat. 

1.8 Het item dat ik wil bestellen is uitverkocht, komt deze nog op voorraad?

Wat jammer dat het item uitverkocht is! Wij doen ons best alles zo goed mogelijk op voorraad te hebben. Je kan je aanmelden voor de restock alert om als eerste op de hoogte zijn als iets weer terug op voorraad is. Sommige items zullen niet meer terug komen, bijvoorbeeld limited stock en sale artikelen.

1.9 Welke maat heb ik nodig?

Onze items hebben verschillende pasvormen, sommige items hebben een regular fit en andere een meer oversized fit. Om te weten welke maat het beste bij jouw past kan je het beste kijken bij size & fit in de tekst bij het artikel. Hier staat bijvoorbeeld welke maat het model draagt en wat de pasvorm is. Met deze informatie kan je kijken welke maat het beste bij jou zou passen. 

1.10 Kan ik een sale item retourneren?

Sale items mogen ook geretourneerd worden. Voor sale items geleden dezelfde voorwaarden als andere items. Sommige items mogen i.v.m. hygiëne niet meer worden geretourneerd, dit staat bij het artikel aangegeven.