• Free shipping in The Netherlands
  • Free shipping in The Netherlands
  • SALE UP TO -50% OFF

VERZENDINFORMATIE

VERZENDINFORMATIE

Op www.equalite.nl kun je gemakkelijk, veilig en snel online winkelen. Mocht je desondanks vragen hebben over het online bestelproces, dan helpen we je graag. Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen over het bestellen.

Zijn alle producten in de webshop op voorraad?

Het kan zijn dat de voorraad die op de webshop wordt aangegeven incorrect is. Hierdoor kan het voorkomen dat het artikel niet op voorraad is, ook al word er aangegeven dat dit wel zo is. Mochten wij het artikel toch nog binnen krijgen of als het artikel beschikbaar is in een andere variant, dan zullen wij contact opnemen met de klant. Als dit niet niet het geval is zullen wij de order annuleren.

Mocht jouw bestelling geannuleerd worden omdat er toch geen voorraad blijkt te zijn dan ontvang je binnen 48 uur bericht. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort.

Dien ik verzendkosten te betalen?

Kies je er voor om je bestelling op een adres binnen Nederland te laten bezorgen en je bestedingsbedrag onder de € 50,- ligt, dan zijn hier verzendkosten van € 6,90 aan verbonden. Wanneer het totale bestedingsbedrag echter boven de € 50,- ligt, dan wordt de bestelling kosteloos verstuurd. Je bestelling wordt dan door Tunkrs op een door jou aangegeven adres bezorgd. 

€6,90 STANDARD NL (1-2 DAYS) 

€10 STANDARD EUROPE (2-7 DAYS)

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja. Zodra je bestelling door ons ontvangen is, ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending, ontvang je een e-mail met een track-and-trace nummer. Daarmee kun je de status van de bestelling controleren.

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?
Wanneer je een bestelling plaatst is het niet meer mogelijk om deze bestelling te annuleren of te wijzigen.