• Free shipping in the Netherlands
  • Order before 17:00, next day delivery
  • SS'21 DROP 3 NOW AVAILABLE

VERZENDINFORMATIE

Op www.equalite.nl kun je gemakkelijk, veilig en snel online winkelen. Mocht je desondanks vragen hebben over het online bestelproces, dan helpen we je graag. Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen over het bestellen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen ons best om je order zo snel mogelijk te verwerken en mee te geven met de chauffeurs. 

Binnen Nederland verzenden wij met Trunkrs hiervoor gelden de volgende verzendtijden. 

Voor 11:00 bestelt, dezelfde avond in huis.

Voor 23:59 bestelt, de volgende dag in huis.

 

Buiten Nederland verzenden wij met Postnl, hiervoor geld de volgende verzendtijd.

Voor 17:00 besteld binnen 7 werkdagen in huis. 

 

Moet ik voor de verzendkosten betalen?

Kies je er voor om je bestelling op een adres binnen Nederland te laten bezorgen en je bestedingsbedrag onder de € 50,- ligt, dan zijn hier verzendkosten van € 6,90 aan verbonden. Wanneer het totale bestedingsbedrag echter boven de € 50,- ligt, dan wordt de bestelling kosteloos verstuurd. Je bestelling wordt dan door Tunkrs op een door jou aangegeven adres bezorgd. 

 

Kies je er voor om je bestelling op een adres buiten Nederland te laten bezorgen en je bestedingsbedrag onder de € 200,- ligt, dan zijn hier verzendkosten van €10,- aan verbonden. Wanneer het totale bestedingsbedrag echter boven de € 200,- ligt, dan wordt de bestelling kosteloos verstuurd. Je bestelling wordt dan door PostNL op een door jou aangegeven adres bezorgd. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. Zodra je bestelling door ons ontvangen is, ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending, ontvang je een e-mail met een track-and-trace nummer. Daarmee kun je de status van de bestelling controleren.

Ik heb geen track-and-trace gekregen, wat nu?

Voor de zendingen in Nederland kan je dit vinden op: https://parcel.trunkrs.nl/ Voer bij orderreferentie jouw ordernummer in, deze begint met EQORD. En bij Postcode, de postcode die je bij verzendadres hebt ingevoerd. 

Voor de zendingen buiten Nederland kan je contact opnemen met onze klantenservice. https://www.equalite.nl/service/contact

Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu?

Als je jouw pakket niet ontvangen hebt of als je nog vragen hebt over de zending, dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Trunkrs. Contactinformatie kan je vinden op: https://www.trunkrs.nl/contact-shipment

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Wanneer je een bestelling plaatst is het niet meer mogelijk om deze bestelling te annuleren of te wijzigen.